{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.
Chef's Place

Een gratis website op maat van jouw zaak

Toen METRO op zoek was naar een dynamische onderneemster om te figureren in een video over hun gratis website builder en reservatietool, was de keuze snel gemaakt. Céleste van Story Urban Deli Shop is al meer dan 10 jaar trouwe klant bij METRO. Meerdere keren per week doet ze haar inkopen in de winkel om er creatief mee aan de slag te gaan in haar hippe en bloeiende zaak aan het MAS in Antwerpen.

METRO nam contact met haar op en stelde voor om even samen te zitten om het ontwerp van een nieuwe website op maat van de zaak te bekijken. “Ik vond het zeer positief dat er zo snel iemand kon langskomen om te bekijken hoe ik de website zag en wat mijn specifieke wensen waren. De stijl van mijn logo’s, goud en blauw, in lijn met de mooie locatie aan het water, zag ik ook graag terugkomen in het design van mijn website. Mijn contactpersoon bij METRO noteerde mijn voorkeuren heel nauwkeurig en baseerde zich op de huidige teksten op mijn website en bestaande mooie beelden op mijn instagramfeed om een nieuwe en sterke website uit te bouwen. Vooral de snelheid – de site stond heel snel online en aanpassingen kunnen direct gebeuren – vind ik een troef. Ook als ik een bepaalde actie naar voor wil schuiven of een evenement in de kijker wil plaatsen, kan dit in een handomdraai toegevoegd worden.”

Daarnaast biedt METRO ook de mogelijkheid om een gratis online reservatietool toe te voegen. Ook Céleste was meteen te vinden voor deze extra functie. “Vaak sturen mensen mij een berichtje op Facebook om te reserveren, maar dan krijg ik hiervoor te pas en te onpas een melding, ook ’s avonds laat. Via de reservatietool kunnen klanten nu op eender welk moment reserveren.

Meer nog, ze kunnen ook specifieke wensen vermelden, zoals een glaasje prosecco bij een brunch of een speciale verrassing voor een gelegenheid. Ik merk vooral dat deze tool zeer handig is voor grote groepen. Via mail krijg ik nadien een bevestiging, en zo heb ik meteen een duidelijk overzicht.” “Nu de drukke zomer voorbij is, zit ik binnenkort weer samen met mijn contactpersoon bij METRO om enkele zaken aan te passen op mijn website. Op dat moment kunnen we ook de statistieken even onder de loep nemen en bekijken welk percentage via de online tool een tafeltje gereserveerd heeft.”

www.metro.be/concept/gratis-website

www.metro.be/concept/gratis-reservatietool