{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.
Chef's Place

24/7 Online reserveren, het geheime wapen van Linde 52

Het digitale aanbod van METRO weet steeds meer klanten te overtuigen. Gemakkelijk te installeren, probleemloos te gebruiken, een menselijke opvolging bij problemen en ook nog eens voordelig in aankoop je zou er voor minder voor kiezen. Dat vindt ook Linde 52, dat al sinds het begin werkt met de digitale tools van METRO.

Na 17 jaar aan het hoofd te hebben gestaan van een brasserie, openden Gert Robberecht en Elke Sonck in 2020 in het Oost-Vlaamse Lebbeke hun nieuwe restaurant Linde 52. Een voormalige hoeve uit 1834 dient als decor voor een trendy concept waarin modernisme en grote klassiekers hand in hand gaan. “Al sinds 2017 wonen we hier in de hoeve. Na lang verbouwen konden we eindelijk beginnen aan dit nieuwe avontuur. We zijn nu eigenaars van onze eigen zaak en kunnen dus helemaal onze eigen zin doen.”

Digitale tools ten dienste van ons

Elke staat in de keuken en bereidt Belgische klassiekers met een moderne twist. Daarbij werkt ze met verse producten, pure smaken en zelfgemaakte bereidingen, met hier en daar een zuiderse invloed. “Toen we opengingen, draaide de zaak meteen goed”, vertelt Gert, die in de zaal staat. “Twee maanden later moesten we helaas alweer sluiten door de lockdown. Gelukkig bleven onze klanten ons trouw en konden we op hen blijven rekenen toen we tijdens de tweede lockdown een takeawaymenu begonnen aan te bieden.”

Met ruimte voor 70 gasten vraagt Linde 52 om een efficient zaalbeheer. Gert en Elke werken daarvoor al sinds het begin met zowel de website-builder als het online-reservatieysteem van METRO. “Op Horeca Expo kwamen we in contact met het digitale team van METRO. We zijn heel tevreden met deze oplossing. We hebben ze vergeleken met concurrerende diensten en voor ons zijn de tools van METRO onovertroffen. De prijs is uiteraard een pluspunt, maar ook de opvolging. We hebben een contactpersoon bij METRO die ik bij problemen of vragen kan opbellen. Dat is een doorslaggevend voordeel voor mij. De website is gemakkelijk om aan te passen, ik upload probleemloos ons maandmenu en kan indien nodig altijd veranderingen aanbrengen.”

De voordelen van de websitebuilder en onlinereservatietool van METRO
  1. Betere zichtbaarheid in zoekmachines
  2. Optimaal beheer van je zaal en reservaties
  3. Persoonlijke opvolging en dienstverlening
  4. De mogelijkheid om in de pro-versie sms-meldingen te ontvangen
  5. De mogelijkheid om in de pro-versie het tafeloverzicht te bekijken
  6. Geen maandelijkse kosten bij het starterspakket
  7. Heel wat voordeliger dan de concurrentie wat betreft activeringskosten