{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.
Chef's Place

Digitale reservaties 

Steak ’17 is een concept van Renée Trompert. In dit Antwerpse restaurant kunnen gasten genieten van geselecteerde vleessoorten die door de chef in een Green Egg worden bereid. Het kader is gezellig en ontspannen. Om haar zaal en reservaties optimaal te beheren, gebruikt ze de applicatie dish premium. Ze vertelt ons waarom ze zo tevreden is. 

Steak ’17 kiest voor Dish  

We bevinden ons op enkele meters van het immense, asymmetrische Silhouet van het MAS, het etnografische Museum van de stad Antwerpen In het centrum van de jachthaven. Renée Trompert komt uit Nederland. Ze heeft de hele wereld rondgereisd maar ze is verliefd geworden op de stad aan de Schelde en heeft in 2017 beslist om er haar restaurant Steak ’17 te openen. “Ik werk niet met een vast menu, maar met dagverse suggesties”, vertelt de 33-jarige chef. “Om de zoveel tijd selecteer ik andere vleessoorten. Die ik vers aan tafel presenteer met een woordje uitleg. Mijn gasten kiezen dan hun stuk vlees, dat Ik vervolgens ter plekke klaarmaak op een Green Egg en in de zaal serveer.

Van bij het begin heb ik de nadruk willen leggen op een hartelijke en gezellige sfeer. Daarom vind ik het belangrijk om zoveel mogelijk contact te hebben met mijn klanten. Het restaurant is enkel ’s avonds geopend zodat ik met een klein team kan werken − een sous-chef in de keuken en een tweede persoon In de zaal.”

Na de lockdown heeft Renée Trompert beslist om te veranderen van reservatietool. Ze heeft de premiumformule van Dish gekozen. “Ik was niet tevreden over de service van mijn vorige tool. Met Dish weet ik dat er altijd iemand online beschikbaar is die me kan helpen als ik vragen heb of als ik bepaalde Instellingen wil veranderen. De kwaliteit van hun follow-up apprecieer ik enorm. De tool is over het algemeen heel gebruikersvriendelijk en heel efficiënt. Je kunt bijvoorbeeld op voorhand een herinnering sturen naar de klanten op het tijdstip van hun keuze. Ik geef er de voorkeur aan om de dag zelf een berichtje te sturen. Ook het visuele overzicht van de zaal is uitermate praktisch. Ik richt alles elke dag zelf in, maar je kunt de applicatie dat automatisch laten genereren. De organisatie van mijn zaal is voor mij een aangenaam rustmoment tussen alle andere taken door en het is de ideale manier om al in servicemodus te komen voor de eigenlijke service begint.”

Dish in een nieuw jasje

Een interactief plan van de Zaal en de mogelijkheid om via sms te communiceren met je klanten, bijvoorbeeld om ze aan Hun reservatie te herinneren... Het professionele pakket dat Dish heeft ontwikkeld voor het beheer van je reservaties, neemt je heel wat werk uit handen. Het is gelinkt aan Google Business en Google Maps en kan makkelijk worden geïntegreerd In je website. Kwestie van je reservaties in alle rust en efficiënt te kunnen beheren.

Ontdek de verschillende opties − starterspakket of professioneel Pakket − op de website van METRO: www.metro.be/reservatietool