{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.
Trend

Delivery service: maak het jezelf gemakkelijk

Laat je boodschappen snel en eenvoudig leveren en win tijd. Dat is in een notendop de Food Delivery Service van METRO. Zo kan jij je tijd slimmer indelen en nog beter focussen op wat er echt toe doet: het runnen van je zaak. METRO Delivery Service, zeker het ontdekken waard. 

Het aanbieden van take-away zal wellicht nog lange tijd te boek staan als een van dé symbolen van de COVID-epidemie. Maar daarnaast is er nog een nieuwe trend die steeds maar aan populariteit wint: e-commerce en leveringen ter plaatse. Zo kiezen METRO klanten steeds vaker voor deze praktische oplossing. Naast zijn Cash & Carry-winkels ontwikkelde METRO 5 jaar geleden zijn Food Delivery Service, die ook vandaag nog blijft evolueren om optimaal in te spelen op wat horecaprofessionals nodig hebben.

 

Voortaan hebben we hiervoor een specifiek magazijn dat zich uitsluitend bezighoudt met de leveringen. De bestellingen worden er de klok rond verwerkt, los van de voorraden in de winkels. METRO-klanten kunnen hun bestelling doorgeven tot 22.30 uur en ontvangen hun goederen de dag erna op de plaats die ze zelf hebben opgegeven. In de webshop is 7 dagen op 7 een ruim en specifiek assortiment beschikbaar dat zich toespitst op horecaprofessionals. De eigen merken van METRO nemen daarbij uiteraard een voorkeursplaats in.

 

De METRO Delivery Service vormt de perfecte aanvulling op de Cash & Carry-winkels. Veel METRO-klanten combineren beide in functie van hun behoeften. Bestellingen laten leveren is extreem simpel, zonder overbodige administratieve rompslomp en met een overzichtelijke digitale factuur. Er is ook een klantendienst die dag en nacht bereikbaar is, telefonisch of via mail.  

 

METRO Delivery Service - de voordelen

  • Een breed assortiment – ultravers, droog en diepvries – tegen correcte prijzen en een kwaliteitsvol aanbod van eigen merken voor en door chef-koks
  • Een gebruiksvriendelijke webshop die de klok rond geopend is
  • Levering van je bestelling op een plaats naar keuze
  • Eenvoudig bestellen tot 22.30 uur voor levering de dag erop
  • Een centraal contactpunt en eenvoudige administratie: bekijk je bestellingen en digitale facturen eenvoudig via de webshop
  • Een klantendienst die 24 op 7 bereikbaar is
  • IFS-certificaat en verzekerde kwaliteitsgarantie

 

Aarzel niet om meer uitleg te vragen bij je METRO-winkel, onze klantendienst op het nummer 03 600 18 00 of via contact@metrofsd.be